Strona główna Styl życia Jaka jest dobra dieta na płaski brzuch

Jaka jest dobra dieta na płaski brzuch

306
0
PODZIEL SIĘ
dieta na płaski brzuch
dieta na płaski brzuch zawsze wymaga trochę wysiłku

Wraz z nadchodzeniem lata ogromna większość ludzi zastanawia się jak zgubić kilka kilogramów na ostatnią chwilę i lepiej wyglądać na wakacjach. Odpowiedzią jest dieta na płaski brzuch. Polecamy wypróbować!

Zdrowe odżywianie jest podstawą, jeśli chcemy zachować piękną sylwetkę. Stosujemy przeróżne diety,  i chudniemy, ale nie zawsze w miejscach, na których nam naprawdę zależy. A niedługo lato , będzie okazja przymierzyć zeszłoroczne bikini, może więc bardzo pomóc nam jakaś dieta na płaski brzuch.

Przeczytaj koniecznie: Ćwiczenia na płaski brzuch

Dieta weekendowa

To tylko trzy dni – można powiedzieć- i nie uwierzyć w skuteczność jej działania albo wziąć sprawy w swoje ręce i ocenić czy ta dieta na płaski brzuch jest w stanie nam pomóc. A podobno jest! Bo wystarczy jeden weekend, by po zastosowaniu się do pewnych zasad żywieniowych dopiąć się w ulubionych spodniach, które jeszcze trzy dni temu były zbyt ciasne.

Najważniejsze jest to, by stosować się do wyznaczonych zasad. Przede wszystkim powinniśmy jest około cztery do pięciu posiłków w ciągu dnia. Ważne są ich stałe pory a także to, by przerwa między każdym z nich nie była zbyt długa- maksimum 3 godzinki. Będziesz korzystać przede wszystkim z ziół, bo zawierają one mnóstwo olejków eterycznych, dzięki którym poprawisz swoją przemianę materii. No i przede wszystkim zdrowo się odżywiaj a po posiłku nie siedź z pełnym brzuchem, lepiej zafunduj sobie spacer –nawet po wieczornej kolacji.

No właśnie, ale co właściwie można zjeść na kolację w trakcie diety na płaski brzuch? Na przykład ciemny makaron z garścią otrąb i odrobiną chudego twarogu. Chyba, że wolisz chleb, możesz zastąpić tym razowym ciemny makaron i położyć na nim chudą wędlinę oraz kilka plasterków ogórka. Drugiego dnia pozwól sobie na śniadanie na szklankę świeżego soku z owoców. Ugotuj też jajko i zjedz kromkę razowca z wędliną oraz ogórkiem. Jako drugie śniadanie świetnie sprawdzą się maliny do których możesz dodać jogurt naturalny i odrobinę otrąb. A na obiad zupa ogórkowa, albo pieczona ryba.

Licz kalorie i nie jedz produktów, które wywołują wzdęcia i pamiętaj o ziołach. Twoja trzydniowa dieta powinna składać się przede wszystkim z jaj, razowego pieczywa i ciemnego makaronu a także z ryb i chudej wędliny. Dodatkowo codziennie zjedz kawałek pomidora lub ogórka i wypij szklankę świeżego, owocowego lub warzywnego soku. To świetna dieta na płaski brzuch a jej efekty widoczne są już po trzech dniach od rozpoczęcia.

Dieta pięciodniowa

Dieta na płaski brzuch może trwać również pięć dni. Dobra rada- przed jej rozpoczęciem, zaopatrz się w centymetr i zmierz dokładnie jaki jest twój obwód na wysokości brzuszka. Po zakończeniu diety będziesz mogła ocenić jej efekty.

Dieta pięciodniowa ma być przede wszystkim lekkostrawna. Trzeba się pozbyć z menu wszelkich potraw smażonych grubych kasz i warzyw, które mogą powodować wzdęcia a na szczycie tej piramidy znajduje się kapusta, groch i fasola. Za to powinnaś uzupełnić lodówkę w pieczywo typu graham, świeże jogurty , kefiry i warzywa. I znów trzeba przyjąć żelazną zasadę przyjmowania pięciu posiłków w ciągu dnia, w równych odstępach a także niezbyt obfitych.

Dodatkowo po każdym posiłku trzeba sobie zafundować kilka chwil ruchu. Bądź pewna, że po pięciu dniach stosowania takiej lekkostrawnej diety poczujesz się dużo lżejsza, a organizm uwolni się od toksyn a także od nadmiaru wody.

Sama dieta nie pomoże

Nawet najbardziej drastyczna dieta na płaski brzuch nie pomoże nam dojść do wymarzonej figury, jeśli nie wprowadzimy zmian w stylu życia. Nie wystarczy zdrowo się odżywiać i ograniczać zakazane produkty, by cieszyć się płaskich brzuchem. Trzeba też wprowadzić w życie trochę sportu.

Warto również przeczytać: Mity na temat płaskiego brzucha

Zamiast jechać na zakupy autobusem, przespacerować się do miasta, zamiast skorzystać z windy, wejść na drugie piętro po schodach. Najlepszym przyjacielem zbędnych kilogramów jest siedzący tryb życia. A wystarczy zrobić codziennie kilka przysiadów, brzuszków, wyjść z psem lub dzieckiem na spacer albo zrobić sobie wycieczkę rowerową, by cieszyć się niezmiennie wyjątkową figurą i naprawdę płaskim brzuchem.

Może macie jakieś interesujące rozwiązanie tego problemu i chcielibyście się nim podzielić? Chętnie zobaczymy Wasze sugestie poniżej w polu komentarzy. Serdecznie zapraszamy do dyskusji na ten temat!

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJak zadbać o własny budżet domowy
Następny artykułPodstawy zarządzania pieniędzmi i robienia płatności
Redakcja serwisu to grupa specjalistów z wielu dziedzin, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą z czytelnikami. Wśród nich znaleźć można psychologów, kosmetologów, dietetyków czy pracowników służby zdrowia. Często publikujemy również artykuły podmiotów zewnętrznych, których profesjonalizm nie budzi żadnych wątpliwości. Nasza redakcja zawsze stara się znaleźć najbardziej interesujące i ważne dla czytelników tematy. Mamy również nadzieję, że publikowane przez nas treści zawsze będą pomocne i inspirujące. Niezmiennie zależy nam najbardziej na satysfakcji i zadowoleniu naszych czytelników.

Dodaj swój komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.