Strona główna Styl życia Jaka jest dobra dieta na płaski brzuch

Jaka jest dobra dieta na płaski brzuch

1176
0
dieta na płaski brzuch
dieta na płaski brzuch zawsze wymaga trochę wysiłku

Wraz z nadchodzeniem lata ogromna większość ludzi zastanawia się jak zgubić kilka kilogramów na ostatnią chwilę i lepiej wyglądać na wakacjach. Odpowiedzią jest dieta na płaski brzuch. Polecamy wypróbować!

Zdrowe odżywianie jest podstawą, jeśli chcemy zachować piękną sylwetkę. Stosujemy przeróżne diety,  i chudniemy, ale nie zawsze w miejscach, na których nam naprawdę zależy. A niedługo lato , będzie okazja przymierzyć zeszłoroczne bikini, może więc bardzo pomóc nam jakaś dieta na płaski brzuch.

Przeczytaj koniecznie: Ćwiczenia na płaski brzuch

Dieta weekendowa

To tylko trzy dni – można powiedzieć- i nie uwierzyć w skuteczność jej działania albo wziąć sprawy w swoje ręce i ocenić czy ta dieta na płaski brzuch jest w stanie nam pomóc. A podobno jest! Bo wystarczy jeden weekend, by po zastosowaniu się do pewnych zasad żywieniowych dopiąć się w ulubionych spodniach, które jeszcze trzy dni temu były zbyt ciasne.

Najważniejsze jest to, by stosować się do wyznaczonych zasad. Przede wszystkim powinniśmy jest około cztery do pięciu posiłków w ciągu dnia. Ważne są ich stałe pory a także to, by przerwa między każdym z nich nie była zbyt długa- maksimum 3 godzinki. Będziesz korzystać przede wszystkim z ziół, bo zawierają one mnóstwo olejków eterycznych, dzięki którym poprawisz swoją przemianę materii. No i przede wszystkim zdrowo się odżywiaj a po posiłku nie siedź z pełnym brzuchem, lepiej zafunduj sobie spacer –nawet po wieczornej kolacji.

No właśnie, ale co właściwie można zjeść na kolację w trakcie diety na płaski brzuch? Na przykład ciemny makaron z garścią otrąb i odrobiną chudego twarogu. Chyba, że wolisz chleb, możesz zastąpić tym razowym ciemny makaron i położyć na nim chudą wędlinę oraz kilka plasterków ogórka. Drugiego dnia pozwól sobie na śniadanie na szklankę świeżego soku z owoców. Ugotuj też jajko i zjedz kromkę razowca z wędliną oraz ogórkiem. Jako drugie śniadanie świetnie sprawdzą się maliny do których możesz dodać jogurt naturalny i odrobinę otrąb. A na obiad zupa ogórkowa, albo pieczona ryba.

Licz kalorie i nie jedz produktów, które wywołują wzdęcia i pamiętaj o ziołach. Twoja trzydniowa dieta powinna składać się przede wszystkim z jaj, razowego pieczywa i ciemnego makaronu a także z ryb i chudej wędliny. Dodatkowo codziennie zjedz kawałek pomidora lub ogórka i wypij szklankę świeżego, owocowego lub warzywnego soku. To świetna dieta na płaski brzuch a jej efekty widoczne są już po trzech dniach od rozpoczęcia.

Dieta pięciodniowa

Dieta na płaski brzuch może trwać również pięć dni. Dobra rada- przed jej rozpoczęciem, zaopatrz się w centymetr i zmierz dokładnie jaki jest twój obwód na wysokości brzuszka. Po zakończeniu diety będziesz mogła ocenić jej efekty.

Dieta pięciodniowa ma być przede wszystkim lekkostrawna. Trzeba się pozbyć z menu wszelkich potraw smażonych grubych kasz i warzyw, które mogą powodować wzdęcia a na szczycie tej piramidy znajduje się kapusta, groch i fasola. Za to powinnaś uzupełnić lodówkę w pieczywo typu graham, świeże jogurty, kefiry i warzywa. I znów trzeba przyjąć żelazną zasadę przyjmowania pięciu posiłków w ciągu dnia, w równych odstępach a także niezbyt obfitych.

Dodatkowo po każdym posiłku trzeba sobie zafundować kilka chwil ruchu. Bądź pewna, że po pięciu dniach stosowania takiej lekkostrawnej diety poczujesz się dużo lżejsza, a organizm uwolni się od toksyn a także od nadmiaru wody.

Sama dieta nie pomoże

Nawet najbardziej drastyczna dieta na płaski brzuch nie pomoże nam dojść do wymarzonej figury, jeśli nie wprowadzimy zmian w stylu życia. Nie wystarczy zdrowo się odżywiać i ograniczać zakazane produkty, by cieszyć się płaskich brzuchem. Trzeba też wprowadzić w życie trochę sportu.

Warto również przeczytać: Mity na temat płaskiego brzucha

Zamiast jechać na zakupy autobusem, przespacerować się do miasta, zamiast skorzystać z windy, wejść na drugie piętro po schodach. Najlepszym przyjacielem zbędnych kilogramów jest siedzący tryb życia. A wystarczy zrobić codziennie kilka przysiadów, brzuszków, wyjść z psem lub dzieckiem na spacer albo zrobić sobie wycieczkę rowerową, by cieszyć się niezmiennie wyjątkową figurą i naprawdę płaskim brzuchem.

Może macie jakieś interesujące rozwiązanie tego problemu i chcielibyście się nim podzielić? Chętnie zobaczymy Wasze sugestie poniżej w polu komentarzy. Serdecznie zapraszamy do dyskusji na ten temat!

Dodaj swój komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.