Strona główna Związki Popęd seksualny – Jak go zwiększyć u mężczyzn

Popęd seksualny – Jak go zwiększyć u mężczyzn

3250
2
popęd seksualny
Obniżony popęd seksualny bywa dużym problemem w utzymaniu związku.

Niewątpliwie to ogólna kondycja fizyczna mężczyzn w największym stopniu przyczynia się do kształtowania właściwego poziomu, jaki może osiągnąć popęd seksualny. Ten niezaprzeczalny fakt jest jednak we wszelkich rozważaniach bardzo często pomijany.

Ćwiczenia fizyczne wzmagają produkcję testosteronu w organizmie, który nie tylko pozwala lepiej budować siłę i kształtować sylwetkę, ale również jest odpowiedzialny za poziom libido, czyli nasz popęd seksualny.

Jak zadbać o popęd seksualny?

Wiele badań wskazuje, iż istnieje ścisły związek pomiędzy aktywnością fizyczną ludzi, a ich poziomem życia erotycznego. Z tego powodu wskazuje się dzisiaj wiele dróg umożliwiających zwiększenia popędu poprzez ćwiczenia. Oto niektóre z nich:

Kształtowanie mięśni Kegla

Mięśnie Kegla są niezwykle ważne by utrzymać popęd seksualny na właściwym poziomie. Ich kształtowanie polega ono na wzmacnianiu niewidocznych mięśni wewnętrznych w kroczu, pozwalające m.in. na trzymanie moczu. Wzmocnienie tych partii ciała pozwala osiągać wyraźnie dłuższe i mocniejsze orgazmy, przy zachowanie większej kontroli przy stosunku.

Aby ćwiczyć mięśnie Kegla należy podobnie jak wszystkie inne poddawać wysiłkowi. W tym przypadku należy je spinać, dokładnie w ten sam sposób jak byśmy chcieli za wszelką cenę utrzymać mocz, mimo dużego uczucia naporu. Spięcie powinno trwać od 3 do 5 sekund. Po chwilowym odpoczynku ćwiczenie należy powtórzyć. Cała seria ćwiczeń powinna trwać ok. 5 minut.

Bieganie w każdym tygodniu

Bieganie rekreacyjne jest świetnym i sprawdzonym sposobem na poprawę sprawności seksualnej, ze względu na zwiększanie ukrwienia organizmu, przepływu krwi oraz zwiększenia wytrzymałości ogólnej. Umożliwia ono również podniesienie poziomu endorfin, dających bezpośrednio również wyższy popęd seksualny. Wystarczającym poziomem wysiłku, przynajmniej na początku jest bieganie 2 razy w tygodniu po ok. 30 do 60 min.

Oczywiście nie należy się za nadto forsować i warto zmieniać rytm, czyli naprzemiennie truchtać, podbiegać oraz iść szybkim krokiem. Dobra forma fizyczna to absolutnie podstawowy warunek by popęd seksualny utrzymywał się na właściwym poziomie.

Pływanie

Pływanie jest niezastąpionym wprost sposobem na relaksację oraz wszechstronne wzmacnianie całego aparatu mięśniowego. Pozwala ono na zwiększanie wytrzymałości seksualnej z wielu powodów. Umożliwia również kształtowanie lepszych proporcji ciała, pozwalających na uatrakcyjnienie własnej sylwetki. Ten czynnik wpływa z kolei na wzmocnienie samooceny oraz zaufania do własnych możliwości, wyzwalających większy popęd seksualny. Najlepiej pływać 3 razy w tygodniu po przynajmniej 30 min.

Ćwiczenia siłowe

Ćwiczenia siłowe prowokują organizm do produkcji testosteronu oraz endorfin, co w oczywisty sposób wzmaga popęd seksualny oraz zwiększa możliwości organizmu. Lepsza sylwetka również wpływa na atrakcyjność wyglądu, prowokującego partnerki do większego zaangażowania. Świetnym sposobem jest ćwiczenie kilka razy w tygodniu po min. 30 min. każdorazowo.

Ćwiczenie jogi

Joga jest specyficzną aktywnością fizyczną, wokół której narosło wiele mitów. Niektórzy mężczyźni twierdzą, że nie jest to zajęcie dla nich gdyż źle się im kojarzy. Warto jednak się do niej przekonać i chociaż spróbować kilku profesjonalnych treningów. Joga pozwala przede wszystkim na uelastycznienie całego aparatu ruchowego ciała, dzięki czemu aktywność seksualna nabiera nowego wymiaru. Zwinne i elastyczne ciało pozwala cieszyć się z wielu niedostępnych dotychczas technik i pozycji łóżkowych, a zwiększona wytrzymałość umożliwia osiąganie znacznie większej satysfakcji.

Uczestnictwo w zawodach sportowych

Niezależnie od dyscypliny sportowej każde zaangażowanie przyczynia się do polepszenia kondycji seksualnej. Pozwalają one na zwiększenie dynamiki oraz wytrzymałości organizmu i zwiększają apetyt na życie. Trudno się czasem przekonać gdy się tego nie spróbuje. Ponadto wiele dyscyplin drużynowych będzie dawało satysfakcję z konkurencji i rywalizacji.

Ogólne zasady dbania o popęd seksualny

Dzięki zastosowaniu się przynajmniej do 2-3 powyższych wskazówek, każdy facet zauważy u siebie zwiększony popęd seksualny oraz większą satysfakcję z własnych dokonań łóżkowych. Należy jednak uważać by nie przesadzić nadmiernym obciążeniem, gdyż może ono prowadzić do zredukowania produkcji testosteronu. Efekt stanie się wówczas odwrotny do zamierzonego. Jak większości przypadków w życiu umiar jest kluczem do sukcesu.

Warto przy tym wspomóc własny wysiłek odpowiednio zaplanowaną dietą, która pozwoli na odpowiednią regenerację organizmu i dostarczy dodatkowego impulsu jakościowego. Należy pamiętać, że takie ćwiczenia dobrze wpływają również na kobiety, dlatego warto rozważyć wspólne aktywności fizyczne ze swoimi partnerkami.

Kierowanie się powyższymi wskazówkami pozwoli ponadto wzmocnić wzajemne relacje oraz nasycić je wzajemnym zaufaniem i szacunkiem. Konkludując należy stwierdzić, iż udane życie seksualne w dużej mierze zależy od naszej aktywności fizycznej, dlatego warto się czasem trochę zmobilizować i zacząć dbać o swoją kondycję, a tym samym popęd seksualny.

Może macie jakieś interesujące rozwiązanie tego problemu i chcielibyście się nim podzielić? Chętnie zobaczymy Wasze sugestie poniżej w polu komentarzy. Serdecznie zapraszamy do dyskusji!

2 KOMENTARZE

  1. Czasem wypada po prostu poszukać jakiegoś specyfiku jak Phallomax ,które zwiększają popęd, ale też walczą z brakiem erekcji.

  2. mój popęd udało mi się uratować dzięki temu, że zacząłem stosować suplement diety. znacząco poprawił moją chęć na seks. teraz znowu mam z tego przyjemność i robię to coraz częściej.

Dodaj swój komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.