Strona główna Styl życia Płaski brzuch – 4 podstawowe ćwiczenia i dieta

Płaski brzuch – 4 podstawowe ćwiczenia i dieta

1293
0

Pokarmy, które spalają tłuszcz i pozwalają utrzymać płaski brzuch:

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu, musisz uważać na to, co jesz. Być może kuszą cię fast foody, jednak musisz o nich zapomnieć, gdyż wcale nie tak prosto jest się pozbyć tłuszczu skumulowanego w okolicach brzucha. Musisz się zdecydować, czy bardziej zależy Tobie na rozkoszach podniebienia, czy wysportowanej sylwetce.

1. Kwaskowate owoce cytrusowe: Owoce takie jak pomarańcze, cytryny, kiwi, mandarynki oraz limonki skutecznie pomagają spalać tłuszcz. Cytrusy są bogatym źródłem witaminy C, która podkręca metabolizm. Odchudzając się, warto włączyć je do swojej diety obok innych owoców, takich jak: jabłka, arbuzy, winogrona oraz truskawki.

2. Kolorowe warzywa: Warzywa obfitują w minerały i są niskokaloryczne. W kapuście, brokułach, pomidorach, szpinaku, fasoli czy groszku nie znajdziesz ani grama tłuszczu! Zamiast przyrządzać warzywa z dużym dodatkiem tłuszczu oraz przypraw, uduś je na niewielkiej ilości oliwy lub oleju słonecznikowego.

3. Rośliny strączkowe: Są one bogate w aminokwasy, niskokaloryczne i niskotłuszczowe. Podobne właściwości mają kiełki, które również są wartościowym elementem zdrowej diety.

4. Owsianka  na śniadanie: Płatki owsiane zawierają nierozpuszczalny błonnik oraz węglowodany, które sycą na dłuższy czas i dostarczają energii do ćwiczeń. To absolutna podstawa porannej diety na płaski brzuch.

5. Orzechy w ramach przekąski: Garść migdałów lub orzechów włoskich skutecznie zabije głód, nie dostarczając nadmiaru kalorii. Należy jednak pamiętać, by nie przesadzać z takimi produktami, gdyż efekt będzie odwrotny do zamierzonego.

6. Niezastąpione jajka: Jajka obfitują w białko, są niskokaloryczne i nie zawierają zbyt wiele tłuszczu, a jednocześnie podkręcają metabolizm.

7. Tłuste ryby: Łosoś, makrela oraz tuńczyk są bogatym źródłem białka i przyspieszają metabolizm. Zawierają ponadto dobroczynne kwasy tłuszczowe omega-3, które pomagają spalać tłuszcz i uzyskać płaski brzuch.

8. Duże ilości wody: Woda przyspiesza metabolizm i pomaga rozkręcić proces spalania tłuszczu. Najlepsza będzie niesłodzona woda mineralna z cytryną.

Może macie jakieś interesujące rozwiązanie tego problemu i chcielibyście się nim podzielić? Chętnie zobaczymy Wasze sugestie poniżej w polu komentarzy. Serdecznie zapraszamy do dyskusji!

Cofnij

Dodaj swój komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.